איך לבחור עורך דין גירושין

בחירת עורך דין גירושין בישראל.

בחירת עורך דין גירושין בישראל.

גירושין הוא תהליך מורכב, הן מבחינה רגשית והן מבחינה משפטית. בחירה נכונה של עורך דין גירושין בישראל יכולה להקל על התהליך ולהבטיח הגנה על זכויותיכם.

 

 ניסיון של עורך הדין

כדאי לקחת בחשבון את הניסיון של עורך הדין.

התחילו במחקר על עורכי דין גירושין. תסתכלו על הניסיון ושיעור ההצלחה שלהם בטיפול במקרים כמו שלכם. כדאי גם לקרוא ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג איך זה לעבוד איתם. רק בהתייחסות לכל אחד מההיבטים הללו, בסופו של דבר, עורך הדין הגירושין הנבחר בישראל יתברר כמי שבאמת יוכל לסייע לכם.

 

בקשו המלצות.

שוחחו עם חברים ובני משפחה שעברו גירושים בישראל כדי לקבל את המלצותיהם על עורכי דין שהם חושבים עליהם כעל מועילים ומהימנים. היפגשו עם כמה עורכי דין: לאחר שצמצמתם את רשימת עורכי הדין הפוטנציאליים שלכם, היפגשו עם כל אחד מהם כדי לשאול שאלות על הניסיון שלו ועד כמה יהיה לכם נוח לעבוד יחד במהלך תהליך הגירושין.

 

עלויות.

אל תשכחו לשאול על עלויות של עורך הדין. גירושין עלולים לעלות יקר, לכן חשוב לקחת בחשבון את העלות בבחירת עורך דין – ודאו שאתם מבינים את כל העלויות הכרוכות בכך לפני חתימה על חוזים או ביצוע תשלומים כלשהם.

 

תסמכו על תחושות הבטן שלכם.

כן, כן.  בסופו של דבר, כשאתם בוחרים עורך דין גירושין, חשוב ללכת לפי תחושת הבטן שלך – אם יש משהו שאתם לא אוהבים בעורך דין מסוים, סמכו על ההרגשה הזו ותמשיכו עד שתמצאו את מי שגורם לכם להרגיש בטוחים.

 

גירושין זה תהליך לא קל, אך מציאת עורך הדין המתאים יכולה להקל עליכם בתקופת החיים הקשה הזו – זכרו את העצות הללו כשאתם מחפשים עורך דין גירושין בישראל כדי שתוכלו למצוא מישהו שישמור על זכויותיכם ויתמוך בכם לאורך כל הדרך!

 

יש לכם שאלות?

רוצים לקבל יעוץ מקצועי לגבי הגירושין, איך להתכונן ואיך לפעול?

הינכם מוזמנים לפנות לעורכי דין משפחה בראשון לציון שלנו שמתמחים בגירושין בטלפון 077-3309465 או להשאיר פניה באתר.

 

*המידע במאמר הינו למידע כללי בלבד ואינו מחליף ייעוץ משפטי.